Rejestracja to pierwszy punkt kontaktu z Twoją praktyką. Właściciele gabinetów często nie weryfikują jakości pracy rejestracji z nadzieją, że jakoś to będzie. Często jest „jakoś”. Warsztat
daje gwarancję zmiany z „jakoś to będzie” na wysoką jakość i świadomą rozmowę rejestratorki z pacjentem prowadzącą do zapisania na wizytę i satysfakcji pacjenta z kontaktu z gabinetem.
To warsztaty stworzone z myślą o osobach, które pracują w roli rejestratorki niezależnie od długości stażu pracy.
Czego się nauczysz
- Jak udzielać prostych, jasnych i wyczerpujących odpowiedzi na wszelkie pytania pacjenta w sposób dostosowany z jednej strony do jego potrzeb, a z drugiej do procedur obowiązujących w klinice
- Jak rozmawiać o cenach
- Jak w nienachalny i przekonujący sposób budować pozytywny wizerunek kliniki w kontakcie telefonicznym i stosować język korzyści
- Jak przekonać pacjenta do umówienia się na konsultację
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie obsługi pacjenta i odpowiednio reagować na obiekcje pacjentów
- Czym jest profesjonalizm rejestracji w kontakcie z pacjentem
- Praca z pacjentem w kontakcie telefonicznym
- Praca z pacjentem w kontakcie bezpośrednim
- Praca z konfliktem / nieporozumienia
Korzyści
- Umiejętności Komunikacji: umiejętności nawiązania optymalnej, pozytywnej i proaktywnej komunikacji z pacjentem z wykorzystaniem psychologii pozytywnej
- Jakość obsługi: wsparcie w budowaniu klimatu zaufania w relacji z pacjentem
- Rotacja: zwiększenie motywacji rejestracji do wykonywania pracy rejestratorki co wpłynie na zmniejszenie poziomu rotacji pracownika w rejestracji
- Kompetencje: wzrost kompetencji EQ (Inteligencji Emocjonalnej) co przełoży się na zwiększenie świadomości swoich mocnych i potencjalnie słabych stron
Spotkanie odbędzie się w Warszawie, 28-29.10.23 w godzinach 09-16:00.
Prowadząca: Marta Ewa Bakun – Psycholog, Certyfikowany Team Coach EMCC


