Celem kursu jest intensywne wsparcie w budowaniu klimatu zaufania oraz optymalnej, pozytywnej i proaktywnej komunikacji z pacjentem z wykorzystaniem psychologii pozytywnej.
Jaka jest rola rejestracji w gabinecie? To pytanie, które stanowi początek pracy z personelem średnim gabinetu. Warsztaty zmieniają świadomość roli jaką pełnią rejestratorki. Przechodzimy z myślenia, że moją rolą jest odebranie telefonu na moją rolą jest zapisanie pacjenta do grafiku.
Kiedy myślisz inaczej zaczynasz działać inaczej!
Wielu pacjentów na tym etapie weryfikuje jakość samego zabiegu! tylko w oparciu o jakość rozmowy z rejestratorką wyciąga wnioski oceniające cały gabinet. Dlatego rejestracja jest ważnym ogniwem w procesie pracy z pacjentem. Właściciele nie weryfikują jakości pracy z nadzieją, że jakoś to będzie. Często jest „jakoś”. Warsztat daje gwarancję zmiany z „jakoś to będzie” na wysoką jakość i świadomą rozmowę rejestratorki z pacjentem.
Poruszane tematy:
– praca z pacjentem w kontakcie telefonicznych oraz bezpośrednim, a także praca z konfliktem – nieporozumienia.
Korzyści ze szkolenia:
– poprawa jakości całościowej opieki nad pacjentem,
– zwiększenie stopnia konwersji pacjent dzwoniący do gabinetu w opozycji do pacjenta zapisującego się na wizytę,
– wzrost motywacji rejestratorek,
– nadanie pracy nowego wymiaru.
Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się jak:
– udzielać prostych, jasnych i wyczerpujących odpowiedzi na wszelkie pytania,
– odpowiednio reagować na obiekcje pacjentów,
– w nienachalny i przekonujący sposób budować pozytywny wizerunek kliniki w kontakcie telefonicznym i stosować język korzyści,
– przekonać pacjenta do umówienia się na konsultację,
– radzić sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie obsługi pacjenta,
– odpowiadać na pytania pacjenta w sposób dostosowany do jego potrzeb, a także do procedur obowiązujących w klinice.
Spotkanie odbędzie się online w programie ZOOM, 13-14.05.23 w godzinach 09-16:00.
Interaktywny wykład – przekazywanie wiedzy teoretycznej i doświadczeń trenera, uzupełnianie i porządkowanie informacji oraz wiedzy uczestników. Wykłady płynnie przeplatają się z ćwiczeniami. Aktywizuje to uczestników oraz daje możliwość przyswajania wiedzy na bieżąco i przekładania jej na praktykę.
Pracujemy warsztatowo, czyli tak, jak na normalnej sali szkoleniowej!
Coaching i dyskusje moderowane – umożliwiające wymianę doświadczeń oraz samodzielne rozwiązywanie problemów przez Uczestników.
Dzięki tej formule pracy merytorycznie NIC nie tracisz. Podczas warsztatów pracujesz tak, jak na sali szkoleniowej. Dodatkowo minimalizujesz koszty (dojazdu, noclegu). Co więcej, doświadczasz czym są warsztaty online! Istotnym jest fakt, iż warsztaty to nie webinary dlatego dobrze jest wiedzieć jak powinny wyglądać warsztaty online.